Семінар
«Сучасні підходи до організації освітнього
процесу дітей з особливими освітніми
потребами»
Українське суспільство
досягло такого рівня соціального розвитку, коли не може собі дозволити втратити
жодну підростаючу людину, а визнання Конвенції ООН про права дитини та
Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захист і розвиток дітей
посилило увагу батьків, держави і громадськості до їхніх проблем з народження і
до повноліття та відповідальності за розвиток, навчання і виховання. Безумовно,
діти з особливими освітніми потребами теж не повинні залишатися без належної
уваги. Тому на сьогодні одним із найважливіших явищ у сучасній спеціальній
освіті є рух за інклюзивну освіту. Не обійшло стороною це питання і заклади
дошкільної освіти, які несуть відповідальність перед суспільством, насамперед, за
соціалізацію дитини з ООП з перших днів перебування в колективі.
Саме про це педагогічні
працівники області мали можливість почути на семінарі «Сучасні
підходи до організації освітнього процесу дітей
з особливими освітніми потребами », який 28 березня цього (2024)
року відбувся в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet).
Мета заходу: підвищити
професійну компетентність педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання
дітей з особливими потребами; відпрацювати ефективні способи взаємодії з усіма
учасниками освітнього процесу на різних стадіях встановлення інклюзивності;
сприяти впровадженню нетрадиційних технік та прийомів в роботі з дітьми, які
мають індивідуальні особливості.
Розпочала
семінар Зубаль ІМ.,
методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, яка розповіла
про
інклюзію в закладі дошкільної освіти: інновації і особливості впровадження.
Про особливості роботи ІРЦ при зверненні
батьків дитини з особливими освітніми потребами донесла до слухачів Кришталович-Клим
Н.І., фахівець (консультант)
комунальної установи "Гусятинський інклюзивно- ресурсний центр"
Гусятинської селищної ради.
Глядик М.Б., методист обласного ресурсного центру з підтримки
інклюзивної освіти, пропрацювала
із учасниками питання командного підходу у роботі з особами із ООП у ЗДО:
завдання, прийоми, засоби.
Варіанти сучасних підходів і методів до організації освітнього процесу дітей
з особливими освітніми потребами продемонструвала Пархуць І.Д., вихователь інклюзивної ЗДО «Ромашка» Козівської селищної ради
Із
особливостями розвитку зв‘язного мовлення
у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення із застосування музикотерапії ознайомила Кіцак Г.О., асистент
вихователя КДНЗ «Ясла-садок «Країна дитинства» с.Великі Гаї Великогаївської сільської ради.
На завершення заходу учасники обмінялись враженнями,
емоціями, прикладами із
власного досвіду роботи.
Дякуємо всім і кожному спікеру і учаснику семінару!
Бажаємо мирного неба над головою!
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
СВІТЛИНИ ЗАХОДУ
Немає коментарів:
Дописати коментар