01 квітня 2024

 

Семінар 

«Сучасні підходи до організації освітнього

 процесу дітей з особливими освітніми

 потребами»

     Українське суспільство досягло такого рівня соціального розвитку, коли не може собі дозволити втратити жодну підростаючу людину, а визнання Конвенції ООН про права дитини та Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захист і розвиток дітей посилило увагу батьків, держави і громадськості до їхніх проблем з народження і до повноліття та відповідальності за розвиток, навчання і виховання. Безумовно, діти з особливими освітніми потребами теж не повинні залишатися без належної уваги. Тому на сьогодні одним із найважливіших явищ у сучасній спеціальній освіті є рух за інклюзивну освіту. Не обійшло стороною це питання і заклади дошкільної освіти, які несуть відповідальність перед суспільством, насамперед, за соціалізацію дитини з ООП з перших днів перебування в колективі.

     Саме про це педагогічні працівники області мали можливість почути на семінарі «Сучасні підходи до організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами », який  28 березня цього (2024) року відбувся в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet). Мета заходу: підвищити професійну компетентність педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з особливими потребами; відпрацювати ефективні способи взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу на різних стадіях встановлення інклюзивності; сприяти впровадженню нетрадиційних технік та прийомів в роботі з дітьми, які мають індивідуальні особливості.

     Розпочала семінар Зубаль ІМ., методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, яка розповіла про інклюзію в закладі дошкільної освіти: інновації і особливості впровадження.

     Про особливості роботи ІРЦ при зверненні батьків дитини з особливими освітніми потребами донесла до слухачів Кришталович-Клим Н.І., фахівець (консультант) комунальної установи "Гусятинський інклюзивно- ресурсний центр" Гусятинської селищної ради.

     Глядик М.Б., методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти, пропрацювала із учасниками питання командного підходу у роботі з особами із ООП у ЗДО: завдання, прийоми, засоби.

     Варіанти сучасних підходів і методів  до організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами продемонструвала Пархуць І.Д., вихователь інклюзивної ЗДО «Ромашка» Козівської селищної ради

     Із особливостями розвитку зв‘язного мовлення  у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення із  застосування музикотерапії ознайомила Кіцак Г.О., асистент вихователя КДНЗ «Ясла-садок «Країна дитинства» с.Великі Гаї  Великогаївської сільської ради.

     На завершення заходу учасники обмінялись враженнями,

 емоціями, прикладами із власного досвіду роботи.

     Дякуємо всім і кожному спікеру і учаснику семінару!

 Бажаємо мирного неба над головою!


ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ

Досвід роботи Ірини ПАРХУЦЬ

Досвід роботи Галини КІЦАК

Презентація Марії ГЛЯДИК


СВІТЛИНИ ЗАХОДУ

















 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОЇ...