Наступність між ДО та ПО

 

«НОВІ ВИКЛИКИ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: рухаємося в НУШ»

Починати навчання дітей зі школи означає 
зводити будівлю на піску і без фундаменту...
Н. Лубенець



НАСТУПНІСТЬ – це врахування того рівня розвитку дитини, з яким вона прийшла до школи, опора на нього. Вона забезпечує органічне, природне продовження розвитку, виховання та навчання, започаткованих у дошкільному віці, створює умови для успішного переходу молодшого школяра в основну школу.
Лариса Калмикова

Знайомтесь з наступними матеріалами!
Ключові питання наступності в дошкільній та початковій освіті (Коненко Л.Б., завідувач відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО)



Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове появляється в житті поступово і не збентежує лавиною переживань.
В.О.Сухомлинський



Немає коментарів:

Дописати коментар

  ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗДО   «ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК У ДІТЕЙ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП НАВИЧОК, ОРІЄНТОВАНИХ НА СТАЛИЙ ...