«Технологія роботи з казкою за методикою Л.Б. Фесюкової: із досвіду роботи»
Казка – найпопулярніший вид усної творчості серед дітей. З нею пов’язане життя кожного із нас. Ми захоплюємося мужністю, умілістю її героїв, сумуємо і хвилюємося разом з ними. Вона захоплює й полонить серця не лише дітей, а й дорослих. Реальне й вигадане гармонійно поєднуються в казці, зачаровує дитину на все життя красою народного слова.
Нетрадиційна робота з казкою в дошкільному віці є одним із видів роботи з Теорією Розвитку Винахідницьких Завдань (ТРВЗ). Нетрадиційно – це означає навчити дітей оригінально, незвично, по своєму не лише сприймати зміст, але і творчо переробляти хід розповіді, вигадувати різні кінцівки, вводити непередбачувані ситуації, змішувати декілька сюжетів в один, допомагати героям вийти з складної ситуації та ін.
Саме про це вихователі ЗДО області мали можливість почути на майстер-класі, який 30 березня цього (2021) року відбувся в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet).
У інформаційному повідомленні «Що таке казка для людини» Зубаль ІМ., методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО повідомила про актуальність і значення даної теми для працівників закладів дошкільної освіти.
Стисло про вплив казки на формування особистості дошкільника розповіла Закітнюк О.І., вихователь-методист КЗДО «Берізка» м.Ланівці, яка зазначила важливість і доцільність використання нетрадиційних методів роботи з казкою за методикою Л.Фесюкової і виховне значення казок у житті дітей.
Практичну сторону застосування у роботі технології роботи з казкою за методикою Л.Б.Фесюкової обґрунтувала і донесла до глядачів Світач З.В. вихователь КЗДО «Берізка» м.Ланівці. Увазі дошкільників була представлена презентація на дану тему. Обговорювалось багато актуальних і цікавих питань, зокрема:
ü Методи роботи з казкою.
ü Методичні посібники Л.Б.Фесюкової ( «Учись керувати собою», «Виховуємо та навчаємо», «Комплексні заняття з етики», «300 розвивальних ігор»)
ü Демонстраційна папка «Виховуємо казкою».
ü Лепбук «Казка в гості завітала».
На прикладі казки «Лисичка та журавель на новий лад» детально обговорювалась схема по нетрадиційній роботі з казкою за методикою Л.Б.Фесюкової.
Оскільки сама методика унікальна, Зоряна Володимирівна порекомендувала доцільність використання цієї методики у всіх вікових групах.
На розгляд глядачів вихователька запрезентувала перспективне планування роботи гуртка «Казковий дивограй» за технологією Л.Б.Фесюкової «Виховуємо казкою», ознайомила із метою гуртка, заняттями групової роботи.
Поділилась вихователька і вдалими світлинами, які вона колекціонує від початку дошкільного віку своїх вихованців.
Особливої уваги заслуговує багаторічна педагогічна діяльність вихователя, що вилилась у низку робіт, які педагогиня вміло використовує у своїй повсякденній роботі. Слід відзначити особистий внесок Світоч З.В. у методичну он-лайн бібліотеку на освітньому порталі «Всеосвіта» (29 матеріалів).
Педагог широко використовує у своїй роботі з батьками інноваційні методи і прийоми, за що її люблять і поважають батьки і вихованці.
Отже, сучасні підходи до розвитку дітей дошкільного віку спрямовані на інтеграцію різних видів діяльності та забезпечують розвиток у дітей мовлення, пізнавальних та творчих здібностей.
Дякуємо учасникам семінару за участь, цікавість до теми зустрічі та бажаємо усім професійного зростання, натхнення до роботи і задоволення від проживання кожного дня!
Інтернет -підтримка
Особиста сторінка Світач Зоряни Володимирівни
на освітньому порталі Всеосвіта
Інформаційні ресурси майстер-класу
Презентація "Технологія роботи з казкою за методикою Л.Б.Фесюкової"
СВІТЛИНИ ЗАХОДУ
Немає коментарів:
Дописати коментар