I засідання мовленнєвого клубу
«РІДНА
МОВА - РІДНЕ СЛОВО»
Навчання мови і розвиток мовлення дітей не
зводяться лише до мовленнєвої діяльності, до реалізації і використання мовної
системи. Оскільки мова і мовлення обслуговують всі види діяльності дитини,
доречним буде говорити про взаємозв’язок усіх видів діяльності в мовленнєвому
спілкуванні. Але щоб досягти найкращого розвитку мовленнєвої компетентності
дітей дошкільного віку, нині повинна змінитись позиція вихователя. Адже
мовленнєва компетентність це не просто знання слів і уміння правильно їх
промовляти, а вміння, у першу чергу., продукувати свої думки, емоції,
ставлення, враження тощо.
Саме про це педагогічні працівники закладів
дошкільної освіти області мали можливість почути на першому засіданні
мовленнєвого клубу «РІДНА МОВА - РІДНЕ СЛОВО», який 18 квітня цього (2024) року відбувся в онлайн
просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet). Мета заходу: поглибити знання педагогів про
освітній напрям «Мовлення дитини» та «Мовлення
дитини. Основи грамоти» Державного стандарту дошкільної освіти (Базового
компоненту дошкільної освіти); вдосконалити вміння аналізувати наявне мовне
середовище та представити шляхи для його покращення з використанням найновіших
методик оцінювання освітнього процесу в закладах дошкільної освіти; мотивувати педагогів до оновлення
мовленнєвого середовища в ЗДО;
представити деякі сучасні технології розвитку мовленнєвої компетентності дітей.
Розпочала засідання Зубаль ІМ., методист відділу
дошкільної та початкової освіти ТОКІППО,
яка охарактеризувала освітній
напрям «Мовлення дитини» відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти
(Базового компоненту дошкільної освіти), акцентуючи увагу на впровадженні
принципів стандарту.
Глядик М.Б., методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти,
пропрацювала із учасниками питання щодо використання сучасних напрямків роботи
та інноваційних методик з розвитку мовлення
для дітей дошкільного віку у роботі вихователя.
Шляхи розвитку мовленнєвої компетентності через призму діяльнісного
підходу, використовуючи практичні вправи, запропонувала педагогам Мельничук
Р.Б., методист відділу дошкільної та початкової освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар