Школа молодого вихователя закладів дошкільної освіти
«ЧАС ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ»
І заняття
«Формування професійної компетентності молодого
вихователя сучасного закладу дошкільної освіти».
Із метою сприяння професійному
становленню, ознайомлення із нормативно-правовим забезпеченням освітньої
діяльності дошкільної освіти, надання методичної допомоги молодим вихователям
закладів дошкільної освіти, 08 листопада 2024 року на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено
І заняття Школи молодого вихователя закладів дошкільної освіти Тернопільської
області «Час професійного зростання» на тему «Формування професійної
компетентності молодого вихователя сучасного закладу дошкільної освіти».
Модератор Руслана Бориславівна Мельничук,
методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, мотиваційно привітала
молодих педагогів та ознайомила із планом роботи.
Методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти ТОКІППО Марія Богданівна Глядик детально ознайомила молодих освітян з особливостями роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі закладу дошкільної освіти, із дорожньою картою «Як потрапити в ЗДО до інклюзивної групи» та надала практичні рекомендації і поради вихователям, у групах яких навчаються діти з ООП.
У практичній частині обласного заходу Мельничук Руслана Бориславівна
продемонструвала відеоролик «10 кроків зростання педмайстерності» та провела із
учасниками Школи молодого вихователя закладу дошкільної освіти тест
«Досвідчений» вихователь ЗДО».
Дякую запрошеним спікерам за
ґрунтовно висвітлені теми, а учасникам обласної ШМВ за активність.
Тест
„Досвідчений’’ вихователь ЗДО
Виберіть,
які з народних прислів’їв, на ваш погляд, найбільш відповідають уявленням про
вашу діяльність:
1. Вихователь ЗДО
– це...
а) добра
конячка усе повезе;
б) без
матки – бджілки – пропащі дітки:
в) під
трубами повиті, під шоломом викохані, кінцем списа вигодувані.
2. Педагогічний колектив – це...
а) у
світі, як у морі;
б) в
однієї ягнички – сім пастухів;
в)
склеєний посуд два століття живе;
3. Навчати дітей означає...
а) що
посієш, те й пожнеш;
б) була
б нитка, дійдемо й до клубка;
в) у
дорогу йти – п’ятеро постолів сплести.
4. Виховувати дітей означає...
а)
служив п’ять років, вислужив
шостий рік, та й тих немає…;
б) зерно перемелеться
– борошно буде;
в)
наказом воєвода сильний.
5. Розвивати дітей – означає...
а) цей
день не без завтра
б)
високо літаєш, та низько сідаєш
в)
палка в два кінці
6. Робота з батьками – це...
а) папір
не купила, є
аркуш домашній;
б) у
добру годину мовити, в лиху промовчати;
в)
способом німого ходимося.
Ключ
до тесту
Якщо у
вас переважають відповіді:
типу «А» – ви більше орієнтовані на виконання
викладацької, корекційно-розвивальної й культосвітньої функції педагога. Отже,
можна говорити про те, що ви вже маєте власний, індивідуальний стиль
психолого-педагогічної діяльності.
типу «Б» – у вас переважає мотивація особистісного спілкування з дітьми, батьками, колегами. Це виявляться в тім, що найкраще вам вдається реалізація навчальної й виховної функцій педагога. Отже, саме ви зараз найбільше потрібні сучасному закладу дошкільної освіти.
типу «В» – пріоритетний напрямок вашої діяльності є соціально – педагогічний. Вам варто знати, що ви невдовзі станете досвідченим вихователем сучасного закладу дошкільної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар