01 лютого 2024

 

Круглий стіл для вихователів груп дітей старшого дошкільного віку ЗДО та вчителів 4 класів ЗЗСО Тернопільської області 

«Наступність у роботі закладу дошкільної освіти та початкової школи: виклики та перспективи у сучасних реаліях»

 


Коли народжується немовля, батьки впевнені, що малюк буде здоровим, розумним, успішним та щасливим. І щоб так сталося, дорослі, які оточують дитину, працюють, не покладаючи рук. Колектив дошкільного закладу приймає дитину від батьків, плекає та супроводжує її, готує до шкільного життя. Перехід дітей з дошкільного закладу до школи – це як велике майбуття.

Спільна робота щодо реалізації наступності закладу дошкільної освіти і початкової школи починається з розуміння того, що дитячий садок і школа, як два скульптори, що працюють разом, повинні діяти узгоджено – в одному напрямі. Проблема наступності між дошкільною та початковою освітою завжди була актуальною і належить до числа найважливіших.

      30 січня 2024 року на платформі Google Meet ТОКІППО проведено круглий стіл для вихователів груп дітей старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти та вчителів 4 класів закладів загальної середньої освіти Тернопільської області «Наступність у роботі закладу дошкільної освіти та початкової школи: виклики та перспективи у сучасних реаліях».

      Лариса Коненко, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, ґрунтовно охарактеризувала основні аспекти наступності початкової та дошкільної освіти: готовність дитини до 1 класу Нової української школи.

     Надія Мерена, методист навчально-методичного Центру психологічної служби і соціальної роботи інституту, докладно розкрила аспекти формування психологічної та емоційно-вольової готовності дитини до навчання в школі та надала практичні рекомендації учасникам круглого столу. 

Модератор обласного заходу, методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО Руслана Мельничук  узагальнила інформацію про виклики і перспективи у забезпеченні дітей доступною якісною дошкільною освітою в сучасній реальності та заходи, які можна здійснювати при наступності дошкільної та початкової освіти в цих умовах, що потребують системного підходу, а також ознайомила педагогів із методичними рекомендаціями щодо нового інструментарію оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи «Чарівні перетворення».

   

      Чисельній аудиторії педагогів презентували свої напрацювання з  ефективної співпраці:

 Олена Деревніцька, директор Жеребківської гімназії з початковою школою та дошкільним підрозділом  Підволочиської ТГ Тернопільського району на тему «Наступність і перспективи в роботі гімназії з початковою школою та дошкільним підрозділом»,

 Галина Череп, директор закладу дошкільної освіти ясла-садок «Ромашка»  Бережанської ТГ Тернопільського району на тему «Актуальність питання наступності і перспективності дошкільної та початкової освіти в умовах реформування освіти України»,

Ірина Ткач, вчитель-методист початкових класів ліцею села Яблунів Копичинецької міської ради  Копичинецької ТГ Чортківського району на тему «Реалізація наступності дошкільної та початкової освіти в умовах взаємодії педагогів початкової школи та закладу дошкільної освіти»,

Катерина Шкрет, вихователь закладу дошкільної освіти «Золотий ключик» Кременецької міської ради Кременецької ГТ Кременецького району на тему «Розвиток ключових компетентностей та умінь дошкільника засобами ІКТ як однієї із складових успішного переходу від дошкільної освіти до початкової школи».

      Модератор Руслана Мельничук підвела підсумки обласного заходу, зазначивши, що  вихователі груп дітей старшого дошкільного віку та вчителі 4 класів поглибили свої знання з актуальних питань наступності між закладом дошкільної освіти та початковою школою, отримали корисні поради від колег по фаху, дізнались про кращі професійні практики з досвіду роботи та ефективної взаємодії педагогів дошкільної і початкової освіти області.

          Дякуємо спікерам за цікаві пізнавальні мотиваційні виступи!👍











































































 
















































      

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОЇ...