18 серпня 2023

 

Серпнева методична студія

«Науково-методичний супровід сталого безперервного розвитку освіти Тернопільщини: відповідаємо на потреби, долаємо виклики, формуємо потенціал»

     З урахуванням реалій сьогодення та дії правового режиму воєнного стану, питання щодо створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для всіх учасників освітнього процесу й підвищення якості освітньої діяльності закладів дошкільної освіти залишаються пріоритетними і в 2023/2024 навчальному році.

     Саме про це керівники та консультанти ЦППР ПП, працівники відділів освіти, які відповідають за дошкільну освіту, керівники ЗДО, голови методичних об’єднань дошкільників Тернопільської області мали можливість почути і побачити на методичній студії під назвою «Науково-методичний супровід сталого безперервного розвитку освіти Тернопільщини: відповідаємо на потреби, долаємо виклики, формуємо потенціал», яка 16 серпня цього (2023) року відбулась в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet).

     Розпочала студію Бачинська Наталія Ярославівна, методист дошкільної та початкової освіти ТОКІППО привітанням від адміністрації інституту. Саме вона розпочала блок «Головні орієнтири та пріоритетні напрямки дошкільної освіти в умовах воєнного стану». Да уваги учасників представлено тему реалізації проєкту «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану в Україні» як механізм подолання освітніх втрат та розривів на рівні дошкільної освіти (регіональний координатор проєкту Бачинська Н.Я.).

     Наступний блок «Організація безпечного освітнього середовища в закладі дошкільної освіти» розпочала Мерена Надія Михайлівна, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО, яка розповіла про організацію безпечного освітнього середовища враховуючи всі психологічні аспекти.

     На підтвердження слів фахівця, Зубаль Іриною Миколаївною, методистом дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, регіональним координатор проєкту «Підтримка педагогів закладів дошкільної освіти та супровід дітей у надзвичайній ситуації», проговорено реалізацію проєкту на території Тернопільської області.

     Бачинська Наталія Ярославівна, методист дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, запрезентувала тему благополуччя, як основний пріоритет освітнього процесу з досвіду впровадження програми від The LEGO Foundation.

     Про особливості організації безпечного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами розповіла Мушій Віталія Григорівна, методист, в.о. завідувача обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ТОКІППО. 

    Про особливості впровадження Державного стандарту дошкільної освіти проговорила педагогам Бачинська Наталія Ярославівна, методист дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, регіональний тренер із впровадження БКДО, розпочинаючи блок «БКДО та сучасні програми розвитку дітей дошкільного віку».

     Королюк Оксана Йосипівна, вихователь-методист КДНЗ «Ясла-садок «Країна дитинства» с.Великі Гаї  Великогаївської сільської ради, сертифікований тренер по роботі з системою «Система освіти і піклування за дітьми раннього та дошкільного віку Mr.Leader Education & Care»,  представила до уваги присутніх Всеукраїнську інноваційну онлайн-систему  освіти і піклування за дітьми раннього та дошкільного віку Mr.Leader Education & Care.

     Також було запрезентовано шведську програму соціально-емоційного розвитку «Веселі друзі» для дітей від 3 до 9 років «Peppy Pals – Веселі Друзі». З допомогою мобільного додатку  і посібника учасники поринули у світ дитинства разом із Зубаль Іриною Миколаївною, методистом дошкільної та початкової освіти ТОКІППО.

    На завершення заходу відбувся обмін планами, думками, надіями щодо реалізації почутого, продуманого, запланованого.

     Дякуємо всім учасникам серпневої методичної студії  за цікавість до теми зустрічі та бажаємо усім професійного зростання, натхнення до роботи і задоволення від проживання кожного дня!

 ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ

ПРЕЗЕНТАЦІЇ






СВІТЛИНИ



















Немає коментарів:

Дописати коментар

  I засідання мовленнєвого клубу «РІДНА МОВА - РІДНЕ СЛОВО»      Навчання мови і розвиток мовлення дітей не зводяться лише до мовленнєво...