30 січня 2023

 

Практикум

«Використання Google -інструментів у роботі вихователя»

 

Сьогодні особливого значення набуває усвідомлення сучасним педагогом - «дошкільником» принципово нових вимог до педагогічної діяльності, його готовність використовувати інформаційно-комунікаційні технології як допоміжний навчальний та виховний ресурс. На допомогу вихователеві приходить улюблений «Дядько Google». Мета  Google – організувати  інформацію, зробивши її доступною та зручною для використання. Крім звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та інструментів для різних потреб у тому числі і освітніх.

Більшість із них – веб­додатки, що вимагають від користувача тільки наявності браузера, в якому вони працюють, і інтернет-­підключення. Це дозволяє використовувати дані в будь-­якій точці планети й не бути прив’язаним до одного комп’ютера. Переваги сервісів та інструментів Google – наявність централізованого сховища даних і продуманий інтерфейс. Популярні сервіси Google (Google+, Gmail, Календар Google, Google Перекладач, Диск Google, Карти Google, Сайти Google, персональний пошук тощо) угорі обладнані спеціальною панеллю (багатофункціональним меню), що дозволяє не тільки виконувати пошук усередині сервісу, а й легко й швидко переходити від одного сервісу до іншого.  Через вищеназвану панель будь­-який користувач може швидко перейти до будь­-якого іншого сервісу від розробників просто використавши спеціальну кнопку “Додатки Google”.

Саме про це педагогічні працівники області мали можливість почути на практикумі «Використання Google -інструментів у роботі вихователя» який  25 січня цього (2023) року відбувся в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet). Мета заходу: ознайомити учасників із окремими цифровими інструментами Google і через серію практичних завдань показати переваги та можливості застосування для організації мережевої взаємодії, ефективної публікації та доступності онлайн-ресурсів, організації спільної діяльності, комунікації.

Розпочала практикум Зубаль І.М., методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, яка проговорила особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності у вихователя за допомогою Google -інструментів.

Практичний блок представляла Мочук О.Б., методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО. Як приклад використання додатків рекомендовано до користування додаток Google-малюнки. Для створення Google малюнку: потрібно зайти в свій акаунт. У верхній частині вікна знаходимо значок у вигляді крапочок — це кнопка вибору додатків Google. Нам необхідно у списку, що випаде, обрати додаток для роботи з Google-документами різних типів — Google Диск. Саме він має чудову властивість дозволити користувачеві створювати, налагоджувати та демонструвати презентаційні матеріали й не тільки.

Обравши додаток Диск, потрапляємо на сторінку зі змістом власного Google Диску, де вже можуть бути розташовані файли, якщо ви вже працювали з ним. Тепер для створення малюнків необхідно виконати ланцюжок команд: Створити > Google Малюнки.

Саме тепер ми можемо створювати різноманітні завдання з використанням Google Малюнків. Для цього потрібно спочатку дати назву малюнку. Саме з цією назвою цей малюнок буде зберігатись на вашому Google Диску. Потім потрібно вставити зображення. Завантажувати малюнки можна з комп’ютера, з Інтернету, з Диску, з камери.

Для того, щоб користувачі могли виконати  завдання його потрібно «розшарити» (надати доступ для змін). Щоб надати доступ, потрібно виконати наступний ланцюжок команд: Спільний Доступ > Отримати посилання для спільного доступу > Усі, хто має посилання, можуть редагувати (вибрати зі списку). Це потрібно для того, щоб учасники могли змінити малюнок, тим самим виконати завдання.

Які завдання можливо створити? Різноманітність створення завдань не має меж, тому це залежить тільки від креативності, творчого розмаху та бажання користувача. По рекомендації Оксани Богданівни учасники було попрацювали з темою «Пори року», підібравши малюнки і розділові знаки до малюнка.

Також частково пропрацьовано додаток Google форми, по затребуваності учасників заходу. Методист надав чіткі рекомендації щодо типів запитань, завантаження документів, обрання теми, заголовку 

Щиро вдячні всім учасникам практикуму!!

Сподіваємось, що пропоновані додатки простимулюють

 Вас до створення цікавих форм участі кожного у

 розвитку дошкільної освти області!

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

СВІТЛИНИ ЗАХОДУ









Немає коментарів:

Дописати коментар

  Практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОЇ...