29 березня 2022

 

Час професійного зростання



Вихователь! Щось дивовижне, добре і величне, трішечки магічне криється у цьому слові. Мабуть, основною причиною цього є велика любов до своєї професії, висока відповідальність до кожного проголошеного слова, до кожного кроку, що робить педагог. Адже вихователь – це скульптор дитячих душ, і кожен рух, кожне слово, кожна дія творять свою справу у створенні справжніх шедеврів.

Кожна ступінь освіти носить свій функціональний тягар і не менш важливий та складний у дошкільній освіті. Завдання педагога в дошкільній освіті не лише дати знання, вміння та навички, а й постійно прищеплювати й примножувати любов до життя, навчити дітей долати труднощі й пожинати гарні плоди своєї праці, вміти отримувати задоволення від своєї справи, що несе добро й красу людям. На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди була, є і буде робота з вихователями-початківцями. Сьогоднішній початківець – майбутнє України, і саме від педагогічного колективу, в який приходять молоді педагоги, залежить їх професійне становлення. Для того, щоб початківець став майстром, необхідно створити йому всі умови, надати методичну допомогу, стимулювати його творчість і активність.

Саме про це молоді вихователі ЗДО області мали можливість почути на онлайн-засіданні школи молодого вихователя, яке 25 березня цього (2022) року відбулось в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet).

Презентувала школу молодого вихователя «Час професійного розвитку»  методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО Зубаль І.М., яка зазначила про важливість сприяння професійному становленню та надання методичної допомоги молодим вихователям; про формування потреби в безперервній освіті, про стимулювання самоосвітньої роботи молодих педагогів і формування професійних умінь і навичок молодих спеціалістів, відповідно до сучасних вимог педагогічної науки і практики.

Кавецький В.Є., в.о. завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, доцент, кандидат педагогічних наук ознайомив молодих спеціалістів із темою «Доступна та якісна дошкільна освіта. Умови  реалізації Державного стандарту дошкільної освіти». Мова йшла про поступову реалізацію Державного стандарту дошкільної освіти, Базового компоненту дошкільної освіти (2021р.). Розглядались компетентності, як ключова категорія оцінки якості результату освіти, більш детально викладач зупинився на освітніх напрямках, які прописані в БКДО. Зазначалось також важливість співпраці в колективі, співпраці з батьками в рамках наступності між дошкільною та початковою освітою.

Продовжила захід  Жизномірська О.Я, викладач кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, доцент, кандидат психологічних наук, із темою «Особистісна компетентність дитини». Відзначались педагогічні впливи, які повинні забезпечувати цілісніть особистості, яка проявляється в розвинених емоціях, зростаючій свідомості, керованій поведінці. Прозвучало багато практичних рекомендацій молодим спеціалістам.

Соціалізація дітей дошкільного віку - процес тривалий і багатоплановий. Це важливий крок на шляху входження у зовнішній світ - неоднозначний і незнайомий. У залежності від успішності адаптаційного процесу дитина поступово приймає на себе яку-небудь роль у суспільстві, вчиться вести себе у відповідності з вимогами соціуму, постійно намацуючи хиткий баланс між ними і власними потребами. Особливості соціалізації дітей дошкільного віку, фактори впливу соціалізації дошкільника тощо - саме про це зазначив у своєму виступі Яковишин Р.Я., доцент, кандидат педагогічних наук, який висвітлив тему «Нові стратегії змістового компоненту освітнього напряму «Дитина в соціумі».

Саранчук Н.Р. ,методист (предмети художньо-естетичного циклу) запрезентувала учасникам тему «Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва». Прозвучало багато практичних рекомендацій щодо проводження різних форм і методів запровадження мистецьких технологій в освітній процес. Демонструючи невеличкі музичні уривки з відомих творів, виступів дітей, Наталя Романівна подарувала всім учасникам заходу багато позитивних емоцій.

Щиро вдячні всім учасникам онлайн-засідання

 школи молодого вихователя!!! Бажаємо подальшого професійного зростання

 і  сподіваємось на тісну співпрацю!!!

СВІТЛИНИ ЗАХОДУ








Немає коментарів:

Дописати коментар

  Семінар  «Сучасні підходи до організаці ї  освітнього  процесу дітей з особливими освітніми  потребами»       Українське суспільство до...