«Казка як універсальний
інструмент виховання»
Рекомендаційний
бібліографічний список
газетно-журнальних статей
Артюх
Н. Книжки у яких оживають казки: Робота з дітьми молодшої групи. Дошкільне
виховання. 2021. № 2. С. 20-21.
Гайшинець Н. Часничок для борщику: Осіння
казка для дітей старшої групи. Дошкільне виховання. 2017. № 9. С. 36-40.
Гедз Г. Казкотерапія: структура роботи з
дітьми. Психолог дошкілля. 2018. № 3. С. 4-7.
Гордіюк
Н. Балабанова Т. Казкова арт-майстерня. Дошкільне виховання. 2021. № 2. С. 11-15.
Горяїнова О. В. Казковий калейдоскоп.
Заняття з мовленнєвого розвитку. Дошкільний навчальний заклад. 2017. №
8. С. 15-17.
Горячун Г. Лісові звірі: Комплексне
заняття з використанням казкотерапії. Дитячий садок. 2020. № 17/18. С.
32-37.
Гузич Я. Перші кроки в казковому світі.
Заняття за авторською інсценізацією казки. Психолог дошкілля. 2017. № 7.
С. 18-21.
Докторович М. Соціокультурний потенціал
казки: Казка у психокорекції та соціальній терапії. Психолог дошкілля.
2017. № 6. С. 9-18.
Зінов'єва О. У світі казок: Інтегроване
квест-заняття з розвитку зв'язного мовлення з елементами казкотерапії та ТРВЗ у
старшій групі. Логопед. 2019. № 1. С. 19-23.
Козлова А. Казковий візерунок. Мистецтво
писанкарства та культурна освіта дошкільнят. Дитячий садок. 2020. №
11/12. С. 16-19.
Коршенко Н. Автоматизація звуків за
допомогою казки-зв'язки: Використання казкотерапії в корекції мовленнєвих
порушень у дітей із ЗПР. Дефектолог. 2017. № 3. Вкладка. № 3. С. 1-16.
Кошелєва Л. М. Курочка Ряба: Сучасна казка
для дорослих на новий, економічний лад. Дошкільний навчальний заклад.
2017. № 12. С. 34-35.
Мухіна М. І. Використання казки на
заняттях з дітьми дошкільного віку. Дошкільний навчальний заклад. № 8.
С. 16-22.
Нагайська І. Станьмо героями казки:
Заняття на розвиток логічного мислення. Психолог дошкілля. 2018. № 2. С.
15-21.
Нагорна Е. Казка про коронавірус: Лялькова
вистава для дітей середньої та старшої групи. Дошкільне виховання. 2020.
№ 8. С. 28-29.
Обшарська Р. Плаксиве зайчення: Музична
казка. Дитячий садок. 2018. № 9. С. 35-37.
Парахонько
І. Казка в гості завітала, діток розуму навчала. Робота над змістом української
народної казки "Кривенька качечка" з дітьми старшої групи. Дошкільне
виховання. 2021. № 1. С. 27-29.
Парахонько
І. Перемагає дружба. Складання та театралізація нової казки [Формування
культури мовлення, літературно-мистецької творчості та комунікативності]. Дитячий
садок. 2020. № 19/20. С. 48-51.
Прозорова Л. Казка розуму навчає і від бід
застерігає. Дошкільне виховання. 2017. №1. С. 20-23.
Пустельник О. Усі, хто казку любить, гайда
до Добролюба! Дошкільне виховання. 2020. № 7. С. 30-33.
Савченко
К. Пушкаренко Л. Теплі ранки у дружньому колі [Розробки ранкових зустрічей в лютому-місяці, вивчення теми
"Зима" та "Пори року". Виховання з елементами екскурсії,
екології, технологій, казкотерапії]. Дошкільне виховання. 2021. № 1. С. 22-26.
Сидорюк О. Казковий сюрприз для
випускників: Свято випуску для дітей старшої групи. Дошкільне виховання.
2020. № 2. С. 37-40.
Сосніцька А. Інтегроване заняття з дітьми
молодшого дошкільного віку за казкою В. Сухомлинського "Сонце і
сонечко" з використанням LEGO технологій. Логопед. 2017. № 12. С.
36-37.
Шкопір О. Сильними зростаємо, казки
полюбляємо. Дошкільний навчальний заклад. 2019. № 3. С. 10-12.
[Ігрові
заняття казкотворчості і читання на екологічну тематику: Як їжачок до зими
готувався (ігрове складання казки); Лісові звірі (комплексне заняття +
казкотерапія); Чарівні книжки (пізнання світу через світ казки) — Казка як
універсальний інструмент виховання (світоглядний, етичний, естетичний,
екологічний, краєзнавчий аспекти)]. Дитячий садок. 2020. № 17/18. С.
20-43.
[Казковий випуск]. Дитячий садок.
2019. № 12.
7 казок формування ідентичності [Казки як
засіб дошкільного виховання: опис 7 казок (інтернет-посилання і QR-коди)]. Дитячий
садок. 2020. № 15/16. С. 70-71.
Немає коментарів:
Дописати коментар