02 квітня 2025

 

Перше засідання математичного клубу

«Юні математики»

для працівників закладів дошкільної освіти


     Навчання і виховання дітей починає відбуватися у ранньому віці, коли дитину віддають до дитячого закладу освіти. Одним із педагогічних завдань, яких реалізуються в освітньому закладі, є навчити дошкільника мислити і розмірковувати, яке належить до як особистісного розвитку, так і до логіко-математичного. Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти вихователь повинен озброїти дитячий розум знаннями, уміннями та навичками, які допоможуть йому сприйняти життя в цілому, функціонувати та взаємодіяти з людьми в суспільстві. Це більш важче і значуще в сучасному житті, ніж просто навчати певній дисципліні та її компетенцій. Дошкільник не зможе оволодіти світоглядом в цілому, поки не зможе сприймати світ навколо себе. Тому Базовий компонент дошкільної освіти в кожній сфері діяльності включає в собі логіко-математичні уміння.

     Саме про це педагогічні працівники закладів дошкільної освіти Тернопільської області мали можливість почути на першому засідання математичного клубу «Юні математики» яке відбулось  31 березня цього (2025) року в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet).  

     Мета заходу передбачала удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників ЗДО щодо формування елементарних математичних понять у дітей дошкільного віку, підготовки відповідного сенсорно-пізнавального середовища, яке б стимулювало розвиток логіко-математичної компетентності дитини та організації пізнавальної діяльності у цьому напрямку.

     Розпочала засідання Зубаль І.М., методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО привітанням учасників і згодом охарактеризувала освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти (Базового компоненту дошкільної освіти)

     Продовжила засідання Мельник М.П., вихователь-методист, вихователь закладу дошкільної освіти №1 "Колосочок" м. Хоростків, Хоростківської міської ради темою «Формування математичної компетентності в дітей дошкільного віку засобами інноваційних технологій».

     Логіко-математичну компетентність як важливий напрямок освітньо-виховної діяльності дошкільників у закладі дошкільної освіти представила до уваги учасників Кульчицька О.О., вихователь-методист ЗДО N6 м. Чорткова, Чортківської міської ради (з досвіту роботи колективу.)

     Дуже цікаву тему запрезентувала Поторока Г.В., вихователь закладу дошкільної освіти "Малятко" с. Увисла Хоростківської міської ради. «Використання елементів ейдетики в логіко-математичному розвитку дошкільнят» проговорено і представлено до уваги слухачів заходу.

   Дякуємо всім спікерам за цікаві досвіди роботи, за пропрацьований матеріал в онлайн-просторі, за медіаграмотність і патріотизм! А учасникам подяка за зацікавленість до теми засідання! Лише в команді ми маємо чудові результати!

До вашої уваги презентації учасників:

Презентація Мельник М.

Презентація Мельничук Р.

Презентація Потороки Г.


СВІТЛИНИ ЗАХОДУ




































Немає коментарів:

Дописати коментар

  Практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти   «Формування успішної особистості дітей дошкільного віку з допомогою ...