Практикум для
педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
«Формування успішної особистості дітей
дошкільного віку з допомогою критичного та креативного мислення»
Із метою розвитку практичних компетенцій
педагогів закладів дошкільної освіти щодо ефективних методів формування та
розвитку критичного й креативного мислення у дошкільників, сприяння впровадженню інноваційних ігрових технологій для
розвитку в них цих навичок, 20 березня 2025 року, на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet Тернопільського
ОКІППО проведено обласний практикум на тему «Формування успішної особистості
дітей дошкільного віку з допомогою критичного та креативного мислення».
Модератор заходу Руслана Мельничук,
методист відділу дошкільної та початкової освіти, ознайомила учасників із
планом проведення практикуму, мотиваційно акцентувала на важливості та актуальності теми «Креативність та
критичне мислення як компас: орієнтуємося у світі сучасних освітніх викликів».
Віктор
Кавецький, доцент, кандидат педагогічних наук, в.о. завідувача кафедри
педагогіки, психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, докладно висвітлив тему
«Розвиток критичного і креативного мислення: психологічний аспект».
Лариса Коненко, в.о.завідувача
відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, зацікавила темою «Техніки
та прийоми розвитку критичного мислення в дошкільній та початковій освіті», провівши практичне
заняття із учасниками практикуму за технологією критичного мислення «Входження
в картину».
Світлана Кожушко, вчитель-методист
початкових класів вищої кваліфікаційної категорії спеціалізованої школи І-ІІІ
ступенів ім.О.Маковея з поглибленим вивчення інформаційних технологій та
технологічних дисциплін м.Заліщики Заліщицької ТГ, запропонувала ряд технологій
з розвитку критичного мислення для можливого використання в освітньому процесі
дітей старших дошкільних груп теми «Практичний кейс із розвитку критичного
мислення для майбутніх першокласників» в контексті наступності між дошкільною
та початковою освітою.
Оксана
Швець, доцент кафедри педагогіки, дошкільної та початкової освіти
Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім.Тараса Шевченка, презентувала ідеї для натхнення з питання «Нові
підходи до створення умов для розвитку креативності в дітей дошкільного віку
через гру та діяльнісний підхід» в рамках ініційованого їхньою кафедрою
фотоконкурсу «Суперсила педагога/майбутнього педагога» в рамках Всеукраїнського
проєкту «Play
Fest 2025: супер сила креативності».
Вікторія Івасів, вихователь старшої
групи Тернопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №3 Тернопільської
міської ради поділилась з досвіду роботи своїми доробками щодо участі у
фотоконкурсі «Суперсила педагога/майбутнього педагога» на тему «Суперсила креативності: як проєкт «PlayFest
2025» надихає на нові педагогічні ідеї».
У підсумку роботи практикуму модератор Руслана
Мельничук провела з багаточисельними учасниками рефлексійну вправу «Мейнстрім
креативних ідей: а я роблю так».
Висловлюю щиру вдячність спікерам за презентовані доробки з досвіду
роботи, конструктивні поради та рекомендації щодо упровадження інноваційних
сучасних освітніх технологій в практику
роботи педагогічних працівників дошкільної освіти Тернопільської
області! 100 учасників обласного практикуму почерпнули для себе потрібну пізнавальну
інформацію і практично повправлялись у використанні запропонованих технологій
критичного та креативного мислення.
ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ:
Немає коментарів:
Дописати коментар