02 лютого 2022

 

Семінар-практикум «Формування медіаграмотності педагогів закладів дошкільної освіти»



Медіаосвіта дорослих – форма безперервної освіти, заснована на використанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і новітніх медіа; забезпечує вирівнювання досвіду поколінь (зокрема старшого покоління, соціалізація якого відбувалася в умовах іншої системи мас-медіа), постійний особистісний розвиток і підвищення кваліфікації. Медіаосвіта дорослих є необхідною складовою інформаційної безпеки держави в умовах зовнішньої інформаційної агресії і пропаганди, сприяє стійкості населення до деструктивних медіаінформаційних впливів.

Медіаосвіта має величезний інформаційний, мотиваційний та дидактичний потенціал у навчально-виховному процесі. Завданням її є формування медіакомпетентності педагога. Від того, наскільки розвинута буде індивідуальність педагога, його свідомість, самостійне мислення, уміння використати засоби масової комунікації в освітньому процесі, залежить ефективність навчального процесу.

Саме про це педагогічні працівники області мали можливість почути на семінарі-практикумі «Формування медіаграмотності педагогів закладів дошкільної освіти»,  яке 27 січня цього (2022) року відбулось в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet). Мета заходу: формувати знання сучасної парадигми освіти та ролі вихователя в інноваційному медіазованому інформаційному просторі; розвивати творчі здібності педагогів, їх медіа компетентність, комунікативні здібності; формувати бажання професійно розвиватись та вдосконалювати вміння і навички користування ПК.

Розпочала методичний захід Зубаль І.М., методист дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, яка донесла до учасників інформаційний месендж «Чому важливо бути медіаграмотним або як виробляти в собі інформаційну «імунну систему».

Продовжила семінар-практикум Лоїк Г.Б., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», яка представила теоретичну складову теми «Інформаційно-комунікаційна компетентність педагога та її формування в умовах сучасного цифрового суспільства». Зокрема, було продемонстровано Наказ Міністерства економіки України №755-21 від 19 жовтня 2021р. "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ "ВИХОВАТЕЛЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ", де чітко вказані перелік трудових функцій, професійних компетентностей вихователя. Галина Богданівна також продемонструвала практичне використання Google-сервісів: Календар, Карти, Форми, дошка Jamboard. Рекомендовано до використання платформу Wordwall; безкоштовні онлайн головоломки - пазли (jigsawplanet)/ Багато вправ, завдань, ігор на розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагога було пропрацювано спільно з учасниками заходу з допомогою рекомендованих додатків.  

Дякуємо Галині Богданівні за представлений досвід і усім учасникам за зацікавленість та активність!

Зичимо натхнення до праці і радості від кожного прожитого дня!!!


МАТЕРІАЛИ ЗАХОДУ:


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ


ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Інформаційно-комунікаційна компетентність педагога  та її формування в умовах сучасного цифрового суспільства" (ЛОЇК Г.Б.)



Wordwall / Створюйте кращі заняття швидше


Jigsawplanet. Безкоштовні онлайн-пазли.


СВІТЛИНИ ЗАХОДУ















Немає коментарів:

Дописати коментар

  Практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОЇ...