Круглий стіл «Можливості запровадження STREAM-освіти в ЗДО»
Сучасна освіта має бути спрямована не на
подачу дітям окремих знань з різних галузей, а на їх інтеграцію. Саме за цієї
умови у дошкільнят формується цілісна картина світу й здатність застосовувати
набуті знання та вміння у різних життєвих ситуаціях. Тож ми повинні розвивати
здібності дошкільнят до точних та гуманітарних наук саме в тісному
взаємозв’язку. Реалізовувати поставлені завдання нам допомагає новий
напрям освіти – STREAM, який спрямований на формування особистості, становлення
і розвиток її духовної сутності в єдності з оволодінням науковими знаннями та
вміннями з метою формування культури інженерного мислення. Усі компоненти
STREAM спрямовано на всебічне глибоке дослідження світу, розвиток мислення і
мовлення, сенсорної сфери, навчання дитини використовувати знання у
повсякденні.
Саме про це педагогічні працівники закладів
дошкільної освіти області мали можливість почути на круглому
столі «Можливості запровадження STREAM-освіти в ЗДО» який 28
листопада цього (2024) року відбувся на базі Тернопільського ОКІППО у змішаному
форматі: онлайн-простір кімнати Google-meet і вихователі закладів дошкільної
освіти, які підвищували кваліфікацію у стінах інституту. Мета заходу: :
популяризувати і розширити обізнаність педагогів щодо сучасних методів і форм
використання інноваційних технологій в рамках STEM напрямку; поглибити уявлення про
освітні цілі, завдання та шляхи впровадження елементів STREAM-освіти в ЗДО
згідно методичних рекомендацій по програмі «STREAM-освіта або Стежинки у
Всесвіт»; створити сприятливі умови для обміну досвідом роботи.
Розпочала захід Зубаль І.М.,
методист відділу дошкільної та початкової освіти із привітань і презентації напрямку STREAM-освіти в ЗДО,
акцентуючи увагу учасників на інноваційності і перспективності наскрізного
напрямку в освіті.
Продовжила круглий стіл Миколів
З.П., методист, в.о.завідувача лабораторії STEM-освіти темою «Впровадження альтернативної програми
«STREAM-освіта або Стежинки у Всесвіт» уЗДО». Розглядались основні принципи
програми, мета, освітні напрямки, структура, шляхи реалізації програми. Які
переваги і недоліки існують у впровадження програми в освітній процес також
пропрацьовано методистом.
Міщанчук С.О., вихователь-методист Дошкільного навчального
закладу (дитячий садок-ясла) №7 м.Чортків комбінованого типу запрезентувала учасникам досвід роботи закладу по напрямку STREAM-освіти.
До уваги учасників представлені матеріали проведення методичних заходів,
занять, роздаткового та наочного матеріалу, індивідуальних та колективних STEM-проєктів. Все це педагоги могли
побачити на екрані у вигляді чудових і яскравих світлин.
Практичне застосування
ідей STREAM-освіті у закладі дошкільної освіти через призму повсякденності і
передбачуваності запропонувала до уваги
присутніх Романюк Н.В., вихователь ЗДО "Берізка" с.
Білокриниця Кременецької міської ради. Різнотипові проєкти,
дослідно-експериментальна діяльність, Lego-конструювання тощо
запрезентовано з досвіду роботи педагога.
На завершення заходу
відбувся обмін думками, пропозиціями та враженнями від почутого, побаченого.
Прозвучали цікаві ідеї щодо методів впровадження напряму STEM в освітній
процес ЗДО.
Дякуємо всім за інтерес
до теми заходу!
Немає коментарів:
Дописати коментар