II засідання обласної творчої групи педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
«Дидактично-методичний кейс «Розвивайко»
У сучасну епоху особливого значення набуває завдання комплексного виховання підростаючого покоління. Формування нової людини, що гармонічно сполучає у собі духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість – необхідна умова здорового сучасного суспільства.
Усебічне виховання майбутніх громадян українського суспільства починається із самого раннього віку. Реалізація цього відповідального завдання покладена на садочок. Подолання відзначених труднощів і досягнення цілей дослідження проблеми можливо тільки на дидактичному рівні, тобто на рівні розгляду процесів, властивих будь-якому навчанню, незалежно від специфіки його предметного змісту. Як форма представлення варіантів поєднання теорії з практикою можна розглядати розвиваючі книжки з методичним наповненням.
Саме про це педагогічні працівники закладів дошкільної освіти області мали можливість почути на II засіданні обласної творчої групи педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Дидактично-методичний кейс «Розвивайко», яке 25 червня цього (2024) року відбулось в очному форматі на базі Тернопільського ОКІППО. Мета заходу: збереження самоцінності дошкільного дитинства та визначення особливостей та вимог до рівня розвиненості, освіченості та вихованості дитини дошкільного віку за допомогою дидактично-методичного кейсу. Удосконалення системи роботи педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо створення ефективного зворотного зв’язку та ситуації успіху під час соціалізації з метою забезпечення активної участі вихованців у процесі пізнання. Формувати можливості й уміння дітей аналізувати власну діяльність (рефлексія) та корегувати спільно з ними підходи до навчання з урахуванням індивідуальних можливостей кожної дитини.
Розпочала засідання Зубаль ІМ.,., методист відділу дошкільної та початкової освіти ТОКІППО, яка з досвіду роботи порекомендувала 10 кроків, як розпізнати та розвинути таланти дитини за допомогою дидактично-методичного кейсу «Розвивайко».
Згодом кожен учасник творчої групи представив свої напрацювання під час періоду між першим і другим засіданнями. Проговорювались питання розвитку творчих здібностей за допомогою дидактичних ігор; на що акцентувати увагу педагога в сенсорно-пізнавальному просторі; як використати художню літературу в контексті засобу морально-естетичного виховання дітей дошкільного віку тощо. Зачитані напрацювання кожного учасника!!! Безцінно! Творчо! Креативно!
Відрефлексували педагоги з допомогою вправи «Вільний мікрофон», де пролунало багато побажань, сподівань і підтримки.
Дякуємо всім учасникам заходу за творчий підхід до завдань!
І за живе, безцінне спілкування!
Немає коментарів:
Дописати коментар