30 серпня 2021

 Серпнева педагогічна студія «Дошкільна освіта у 2021-2022 н.р.: забезпечення безбарєрності та якості освітньої діяльності»

Дошкільна галузь є невід’ємною складовою процесу реформування освітньої системи в Україні. На часі реальний, а не тільки давно задекларований в дошкільній освіті, перехід від знаннєвої до компетентнісної парадигми організації освітнього процесу: використання на практиці принципу інтеграції та індивідуалізації, застосування діяльнісного, особистісно орієнтованого підходу до розвиту особистості; формування життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої людини.

Про організацію освітньої діяльності в закладах дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році йшла мова під час проведення секції Серпневих методичних студій «Дошкільна освіта у 2021-2022 навчальному році: забезпечення безбарєрності та якості освітньої діяльності» для керівників та консультантів ЦППР ПП, працівників відділів освіти, які відповідають за дошкільну освіту, керівників ЗДО, голів методичних об’єднань дошкільників Тернопільської області.

 На засіданні були розглянуті наступні питання:

«Головні орієнтири дошкільної освіти у 2021-2022 н.р.: погляд у майбутнє» Бачинська Наталія Ярославівна, методист відділу дошкільної і початкової освіти ТОКІППО

«Забезпечення спільного розуміння якості освіти для успішного розвитку дітей в закладах дошкільної освіти» Білінська Любов Петрівна, головний спеціаліст відділу інституційного аудиту Управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області (надані матеріали Інформація про порадник для ЗДО, Порадник_титульна)

«Базовий компонент дошкільної освіти 2021 року: що слід врахувати» Комар Галина Василівна, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Чортківської міської ради

«Створення безбар'єрного простору в закладі дошкільної освіти» Мушій Віталія Григорівна, методист, в.о завідувача обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ТОКІППО

«Пріоритетні напрямки роботи практичного психолога ЗДО на 2021-2022 н.р.» Ярмолицька Світлана Олегівна, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО

«Впровадження духовно-моральних цінностей в освітній процес дошкільного закладу» Королюк Оксана Йосипівна, вихователь-методист КДНЗ "Країна дитинства" Великогаївської сільської ради (матеріали до виступу: навчальна програма та календарно-тематичний план «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях», програма та методичні рекомендації з духовно-морального виховання дітей дошкільного віку «ЗЕРНО ЛЮБОВІ», матеріали Всеукраїнського онлайн семінару: «Реалізація парціальної програми «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на засадах християнських цінностей»)

STEM-освіта, як інноваційний підхід у розвитку природничо-математичної освіти у руслі наступності між дошкільною та початковою ланками освіти Зубаль Ірина Миколаївна, методист відділу дошкільної і початкової освіти ТОКІППО

Проновини видавництва «Ранок» для дошкільників розповіла Яковенко Любов Василівна, спеціаліст зі зв’язків з громадкістю видавництва «Ранок», письменниця (www.ranok.com.ua)

 

В допомогу керівникам та педагогам дошкільної освіти створено і постійно оновлюється блог «Дошкільна освіта Тернопільської області»

Адреса блогу

https://zdo-tokippo.blogspot.com/

Сторінки блогу

§  Головна

§  ДСЯО України для ЗДО

§  ECERS

§  Наступність між ДО та ПО

§  БКДО 2021

§  Медіаграмотність

§  Освіта для сталого розвитку

§  LEGO

§  Нормативна база

§  Корисні посилання

§  Онлайн-консультування

Методичні рекомендації та нормативні документи

·                Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році»

·                Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороб (covid-19)

·                Лист МОН України №1/9—406 від 10.08.2021р. «Щодо окремих питань діяльності ЗДО у 2021-2022 навчальному році»

·                Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-404 від 09.08.21 року

·                Щодо формування ціннісних орієнтацій дітей (Лист МОН України № 1/9 — 362 від 16.07.2021 року)

·                "Щодо планування роботи ЗДО на рік" (Лист МОН України №1/9 - 334 від 07.07.21р.)

·                Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти (лист від 07.07.2021 № 26-04/19995/2-21)

·                Щодо сприяння розвитку мережі закладів дошкільної освіти (відділень, груп) різних типів та форм власності та належного фінансування галузі дошкільної освіти" (Лист МОН України №1/9-337 від 29.06.2021р.)

·                Щодо організації харчування у закладах освіти (Лист МОЗ України №26-04/18273/2-21 від 22.06.2021 року)

 Відео секції












Немає коментарів:

Дописати коментар

  « РІЗНОВІКОВА ГРУПА: МАЙСТЕРНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ » Розглянути та проаналізувати практичний досвід створення пред...