31 серпня 2020

 

Секція Серпневих методичних студій «Ціннісні пріоритети дошкільної освіти в сучасних умовах: 2020/21 навчальний рік»

 

26 серпня 2020 року в рамках Серпневих методичних студій працювала секція «Ціннісні пріоритети дошкільної освіти в сучасних умовах: 2020/21 навчальний рік» для методисти дошкільної освіти, працівники методичних установ, відділів освіти, які відповідають за дошкільну освіту, або голови методичних об’єднань Тернопільської області.

В Україні дошкільна освіта є обов'язковою частиною у системі безперервного навчання. Дошкільні роки є важливим етапом для цілісного розвитку дитини. І нині зміст дошкільної освіти органічно пов’язаний з ідеями Нової української школи: він забезпечує наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в умовах шкільної реформи.

Як все буде відбуватися в новому навчальному році? Які рамки накладає адаптивний період на діяльність ЗДО і на що звертати особливу увагу? Саме відповіді на ці запитання мали можливість почути учасники секції.

Зокрема, у своєму виступі «Пріоритетні напрямки та головні орієнтири дошкільної освіти в сучасних умовах» методист відділу дошкільної і початкової освіти Бачинська Н.Я. розповіла про необхідність підтримки батьків у цей період та налагодження партнерських стосунків з сім’ями вихованців, про особливості організація освітнього процесу в адаптивний період тощо.

Спеціалісти області, які відповідають за дошкільну освіту, мали можливість познайомитися із методистом навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО Ярмолицькою С.О. У своєму виступі Світлана Олегівна розповіла про важливість психологічного супроводу в ЗДО, познайомила з ресурсами свого блогу та зробила огляд основних категорій дітей, батьків та працівників, які потребують особливої уваги та підтримки психологів.

Про особливості інклюзивного навчання та універсальний дизайн в ЗДО педагоги мали можливість почути від методиста обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ТОКІППО Олексишин А.Б.

А також, учасники студії, отримали «валізу» з інструментами для ефективної організації співпраці та вирішення професійних питань.

На завершення зустрічі, педагоги мали можливість поділитися своїми думками, висловити свої побажання щодо отриманої інформації та співпраці в наступному навчальному році, заповнивши форму-відгук (вправа «Незакінчені речення»).

 

Вдячні Вам за активну участь та підтримку, за Ваші відгуки, побажання та хороші слова!

 

Із відгуків:

§  «Ви молодці, дуже дякую. Робіть ще більше таких зустрічей, буду рада взяти участь у них».

§  «Дякую всім учасникам зустрічі. Було цікаво, корисно».

§  «Робота студії пройшла на одному диханні, бо цікавими були виступи, презентації, повідомлення. Проте хочеться уже живого спілкування. Нехай же впадуть вам до ніг всі квіти й всенароднеє визнання За те, що в світі із усіх доріг зійшли на ту, що величається ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ! З прийдешнім святом щиро вітаю вас усіх!!!»

§  «Дякую за цікаву, змістовну та корисну інформацію та неймовірну атмосферу щирості та оптимізму!»

 

Матеріали секції дошкільної освіти:

Інструктивно-методичнірекомендації «ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬЗДОБУТТЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ»

Презентації:

«Пріоритетнінапрямки та головні орієнтири дошкільної освіти в сучасних умовах». Бачинська Н.Я

«Впровадженняінклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти: особливості новогонавчального року». Олексишин А.Б.

«Валізадошкільника: інструменти для вирішення професійних питань». Бачинська Н.Я.

 

Онлайн-ресурси ТОКІППО на допомогу педагогам дошкільної освіти:

§  Блог дошкільної освіти ТОКІППО https://zdo-tokippo.blogspot.com/

§  Навчально-методичний центр психологічної служби та соціальної роботи https://nmcpssr.blogspot.com/ 

§  Блог методиста Ярмолицької Світлани Олегівної https://yarmolytska.blogspot.com/

§  Обласний ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти https://www.facebook.com/ORCPIOTernopil








Немає коментарів:

Дописати коментар

  ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗДО   «ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК У ДІТЕЙ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП НАВИЧОК, ОРІЄНТОВАНИХ НА СТАЛИЙ ...