Секція
Серпневих методичних студій «Ціннісні пріоритети дошкільної освіти в сучасних
умовах: 2020/21 навчальний рік»
26 серпня 2020 року в рамках Серпневих методичних студій працювала секція
«Ціннісні пріоритети дошкільної освіти в сучасних умовах: 2020/21 навчальний
рік» для методисти дошкільної освіти, працівники методичних установ, відділів
освіти, які відповідають за дошкільну освіту, або голови методичних об’єднань
Тернопільської області.
В Україні дошкільна освіта є обов'язковою частиною у системі безперервного
навчання. Дошкільні роки є важливим етапом для цілісного розвитку дитини. І нині
зміст дошкільної освіти органічно пов’язаний з ідеями Нової української школи:
він забезпечує наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в умовах
шкільної реформи.
Як все буде відбуватися в новому навчальному році? Які рамки накладає
адаптивний період на діяльність ЗДО і на що звертати особливу увагу? Саме
відповіді на ці запитання мали можливість почути учасники секції.
Зокрема, у своєму виступі «Пріоритетні напрямки та головні орієнтири
дошкільної освіти в сучасних умовах» методист відділу дошкільної і початкової
освіти Бачинська Н.Я. розповіла про
необхідність підтримки батьків у цей період та налагодження партнерських
стосунків з сім’ями вихованців, про особливості організація освітнього процесу
в адаптивний період тощо.
Спеціалісти області, які відповідають за дошкільну освіту, мали можливість
познайомитися із методистом навчально-методичного центру психологічної служби і
соціальної роботи ТОКІППО Ярмолицькою
С.О. У своєму виступі Світлана Олегівна розповіла про важливість
психологічного супроводу в ЗДО, познайомила з ресурсами свого блогу та зробила
огляд основних категорій дітей, батьків та працівників, які потребують
особливої уваги та підтримки психологів.
Про особливості інклюзивного навчання та універсальний дизайн в ЗДО
педагоги мали можливість почути від методиста обласного ресурсного центру
підтримки інклюзивної освіти ТОКІППО Олексишин
А.Б.
А також, учасники студії, отримали «валізу» з інструментами для ефективної
організації співпраці та вирішення професійних питань.
На завершення зустрічі, педагоги мали можливість поділитися своїми думками,
висловити свої побажання щодо отриманої інформації та співпраці в наступному
навчальному році, заповнивши форму-відгук (вправа «Незакінчені речення»).
Вдячні Вам за активну участь та підтримку,
за Ваші відгуки, побажання та хороші слова!
Із відгуків:
§
«Ви молодці, дуже дякую. Робіть ще більше
таких зустрічей, буду рада взяти участь у них».
§
«Дякую всім учасникам зустрічі. Було
цікаво, корисно».
§
«Робота студії пройшла на одному диханні,
бо цікавими були виступи, презентації, повідомлення. Проте хочеться уже живого
спілкування. Нехай же впадуть вам до ніг всі квіти й всенароднеє визнання За
те, що в світі із усіх доріг зійшли на ту, що величається ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ!
З прийдешнім святом щиро вітаю вас усіх!!!»
§
«Дякую за цікаву, змістовну та корисну
інформацію та неймовірну атмосферу щирості та оптимізму!»
Матеріали секції дошкільної
освіти:
Презентації:
«Пріоритетнінапрямки та головні орієнтири дошкільної освіти в сучасних умовах». Бачинська
Н.Я
«Впровадженняінклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти: особливості новогонавчального року». Олексишин А.Б.
«Валізадошкільника: інструменти для вирішення професійних питань». Бачинська
Н.Я.
Онлайн-ресурси ТОКІППО на
допомогу педагогам дошкільної освіти:
§
Блог дошкільної освіти ТОКІППО https://zdo-tokippo.blogspot.com/
§
Навчально-методичний центр психологічної служби та соціальної роботи https://nmcpssr.blogspot.com/
§
Блог методиста Ярмолицької Світлани Олегівної https://yarmolytska.blogspot.com/
§ Обласний ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти https://www.facebook.com/ORCPIOTernopil
Немає коментарів:
Дописати коментар