27 серпня 2019

Серпневі методичні студії, 2019, ТОКІППО


Як проходила традиційна серпнева конференція для методистів дошкільної освіти області?


22 серпня 2019 р. відділом дошкільної та початкової освіти ТОКІППО  була організована обласна методична студія з елементами форми  Ed Camp» «Інтерактивні технології як ефективний освітній інструмент креативного педагога». Для участі були запрошені методисти з початкової та дошкільної освіти районних/міських методичних кабінетів та ОТГ.

Панельну дискусію методистів дошкільної освіти (27 методистів ДО та 10 методистів ДО і ПО) координувала Бачинська Наталія Ярославівна, методист відділу дошкільної та початкової освіти. Нею була презентована доповідь «Професійна компетентність педагога ЗДО – умова для створення освітнього простору дружнього до дитини». Навколо цієї теми і велося обговорення напрямків роботи закладів, які надають послуги в отриманні дошкільної освіти, зокрема: партнерські стосунки з батьками, підвищення професійної майстерності, як віддзеркалення сучасного суспільства, оновлені та нові програми розвитку дітей, які відповідають найновішим освітнім тенденціям, проекти і дослідження, які ведуться в ЗДО, увага дітям з ООП , з сімей учасників АТО та переселенців тощо.
Під час панельної дискусії методисти мали змогу обговорити використання методичного конструктора під час планування роботи вихователя (з досвіду роботи ТНВК №35, Лебедович Т.Я.), почути про впровадження та використання в роботі програми «Впевнений старт» для дітей старшого та середнього дошкільного віку (з досвіду впровадження  у «Ясла-садок «КРАЇНА ДИТИНСТВА» с. Великі Гаї»(методист відділу освіти Великогаївської ОТГ Королюк О.Й.).
Надалі робота продовжилася в локаціях
В інституті працювало три локації:
       Інклюзія та педагогіка партнерства.
       Спільність інтересів: дитячий садок і школа.
       Працюємо творчо. Цікавинки в НУШ.
Локація 1.Інклюзія та педагогіка партнерства
Про використання спеціалізованих засобів корекції психофізичного розвитку дітей з ООП в освітньому процесі поділилася Мушій Віталія Григорівна, завідувач обласного районного центру з підтримки інклюзивної освіти.
«Педагогічне партнерство. Інтерактивні форми взаємодії» - цю тему розкрила в своєму виступі  Олексишин Анастасія Богданівна, методист обласного районного центру з підтримки    інклюзивної освіти.
Локація 2. Спільність інтересів: дитячий садок і школа.
«Елементи візуалізації в роботі сучасного педагога» - відпрацьовувала з присутніми Бачинська Наталія Ярославівна. Методисти працювали в 4-х групах. Кожна група візуалізувала задану тему певною технологією, а саме, з використанням інфографіки, скрайбінгу, хмари слів та інтелектуальних карт. Після презентації роботи, були обговорені переваги та недоліки кожного способу та сфери їх застосування. Особливу увагу приділили, презентації цих методик для батьківської спільноти.
Важливість використання новітніх ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти, шляхом практичного застосування різноманітних інтерактивних вправ та ігрових технологій, висвітлила  Коненко Лариса Богданівна
Локація 3.  Працюємо творчо. Цікавинки в НУШ.
 Про  гейміфікацію в системі новітніх технологій навчання і використання її в практиці вчителя початкових класів розповіла Вінніцка  Ірина Олександрівна, учитель початкової  школи НВК- ЗОШ І-ІІ ст. с. Калагарівка  Гусятинського району.
 Завершилась робота локацій відкритим мікрофоном та рефлексією «Білий слон».


Матеріали:

Рекомендації МОН на 2019-20 н.р. для ДО
Методичні рекомендації на 2019-20 н.р., ДО
Виступ Бачинської Н.Я.
Візуалізація інформації
Світлини


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОЇ...