Сторінки

28 серпня 2022

 

Тренінг

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій в

 освітньому процесі закладів дошкільної освіти»



Сучасний стан системи дошкільної освіти характеризують значні зміни у перетворені предметно-розвивального середовища дошкільного закладу, створення нових науково обгрунтованих засобів для повноцінного розвитку дошкільників, оновлення форм і методів роботи з ними. Успіх цих змін пов’язаний з оновленням наукової, методичної і матеріальної бази навчання, виховання і розвитку дошкільників. Однією з важливих умов оновлення є використання в дошкільній ланці системи освіти інформаційно-комунікаційних технологій. Використання ІКТ в роботі закладів дошкільної освіти ставить перед педагогами завдання створення нової моделі освітнього процесу й освітнього середовища, яка б відповідала запитам сучасного суспільства.

Інформатизація дошкільної освіти – це комплексний, багатоплановий, ресурсномісткий процес, обумовлений вимогою сучасного суспільства, яке розвивається і потребує готовності його членів до праці у десятки разів більш продуктивної і творчої, що забезпечується науковомісткістю всіх інформаційних засобів – від персональних комп’ютерів до глобальних зв’язків Інтернету.

Саме про це директори/завідувачі, вихователі ЗДО, мали можливість почути на тренінгу, який 25 серпня цього (2022) року відбувся в онлайн просторі Тернопільського ОКІППО (платформа GoogleMeet).

Розпочала тренінг Зубаль Ірина Миколаївна, методист дошкільної та початкової освіти, яка зазначила про важливість формування у директорів/завідувачів, вихователів закладів дошкільної освіти розуміння ролі інформаційно-комунікаційних і мультимедійних технологій, мережевих засобів, електронних ресурсів в управлінській / освітянській діяльності, надання учасникам необхідних знань та навичок для створення власних блогів, сайтів, розкриття потенційних можливостей учасників тренінгу щодо підвищення власної професійної самооцінки, створення умов для обміну досвідом та інноваційними ідеями щодо підвищення якості та прикладної спрямованості освітнього процесу а також оптимізування і підвищення рівня професійної компетентності вихователів за допомогою інформаційних технологій згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти щодо керівництва та організації освітнього процесу в ЗДО.

Мочук Оксана Богданівна, методист центру інформатики, ІКТ та дистанційної освіти акцентувала увагу учасників на ознайомленні із сучасними освітніми ресурсами, які допоможуть підвищити ІТ компетентність вихователів, керівників і удосконалити управлінські та освітянські процеси у ЗДО, на удосконаленні компетенції керівників/вихователів з аналітичної діяльності  щодо організації веб-ресурсів ЗДО та інформаційного простору дошкільної освіти Тернопільської області. Методист ознайомила слухачів із сукупністю програмних, технічних, комп’ютерних і комунікаційних засобів, а також способів та новаторських методів їхнього застосування для забезпечення високої ефективності й інформатизації освітнього процесу а також із створенням єдиного інформаційного середовища  і упровадження його в практику роботи ЗДО для забезпечення оперативного доступу до необхідної інформації.

Оксана Богданівна продемонструвала на своєму екрані практику створення власного блогу із покроковою інструкцією. Учасники мали можливість, паралельно із спостереженню за методистом, створювати свій блог, задаючи запитання, висуваючи пропозиції, ідеї, ділячись враженнями.

Дякуємо всім учасникам тренінгу за плідну працю та бажаємо професійного зростання, натхнення до роботи і задоволення від проживання кожного дня!!!

Методичні рекомендації

СВІТЛИНИ










 

Немає коментарів:

Дописати коментар